Η Ύδρα μέσα από τα μάτια εκδρομέα του My Road Trip

*Να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σ.Α. Που μοιράστηκε μαζί μας την εμπειρία του ως συμμετέχοντας σε μονοήμερη εκδρομή στην Ύδρα με το ταξιδιωτικό γραφείο My Road Trip.
Μια αξέχαστη ημερήσια εκδρομή!”

Η διαδρομή:

Νωρίς το πρωί της Κυριακής μαζευτήκαμε στην Ομόνοια και επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο του My Road Trip για να ξεκινήσει η εκδρομή μας.
Από την πρώτη κιόλας επαφή νοιώσαμε οικεία καθώς η συνοδός ήταν χαριέστατη και χαμογελαστή, ενώ ο οδηγός απέπνεε μια αίσθηση ασφάλειας και επαγγελματισμού.
Πρώτη στάση για καφεδάκι και κατόπιν πήραμε τον δρόμο για Μετόχι Αργολίδας, όπου θα επιβιβαζόμασταν στα πλοιάρια για το νησί της Ύδρας. Καταφθάνουμε λοιπόν και αμέσως μπήκαμε στα καραβάκια για Ύδρα, χωρίς καθυστέρηση και με πολύ καλή οργάνωση από την συνοδό και το πλήρωμα του πλοίου.

Μέσα σε 25 λεπτά φτάσαμε στο λιμάνι της Ύδρας και πριν ακόμα αράξει το καραβάκι το θέαμα του λιμανιού ήταν εκθαμβωτικό! Η αλμύρα της θάλασσας και το δροσερό “νησιώτικο” αεράκι μας χτύπαγε στο πρόσωπο και όλα μύριζαν διακοπές! Διακοπές από εκείνες που θέλεις να μείνεις για πάντα και σκέφτεσαι φευγαλέα πόσο όμορφα θα ήταν να μείνω για πάντα εδώ!

Αποβιβαστήκαμε από το καραβάκι και η συνοδός μας, μας ενημέρωσε για την ώρα επιστροφής και τα σημεία που αξίζει να επισκεφθούμε. Είχαμε στην διάθεση μας 4 ολόκληρες ώρες να γνωρίζουμε αυτό το πανέμορφο νησί, να περπατήσουμε στα σοκάκια του και να γευτούμε τις νοστιμιές του.

Η μονοήμερη απόδραση μας

Πρώτη μας στάση μια βουτιά στην βραχώδη παραλία “Σπηλιά”. Τα νερά κρυστάλλινα (και κρύα!) σμαραγδογάλανα και πεντακάθαρα.

Αφού ευχαριστηθήκαμε τις βουτιές μας και δροσιστήκαμε, συνεχίσαμε την εξερεύνηση του νησιού.

Στάση στο αρχοντικό των Παύλου και Λάζαρου Kουντουριώτη, ένα τετραώροφο κτίριο που μέσα του εμπεριείχε όλη την ιστορία του νησιού!

Λίγο “δύσκολο” να το βρεις μέσα στα σοκάκια και τα πολλαπλά σκαλοπάτια αλλά άξιζε τον κόπο! Στα εκθέματα λαογραφικά στοιχεία του νησιού και παραδοσιακές στολές της εποχής.

Μεσημεράκι και αρχίσαμε να πεινάμε. Το νησί διαθέτει πάρα πολλές επιλογές για φαγητό. Εμείς ως “σουβλακομάχοι” προτιμήσαμε να φάμε κλασσικά σουβλάκια. Επιλέξαμε τυχαία το “Κρεμμύδι” όπου πραγματικά απολαύσαμε τη ΝΟΣΤΙΜΟΤΕΡΗ γιαουρτλού κεμπάμπ πίτα της ζωής μας!

Συνεχίσαμε για περπάτημα στο γραφικό λιμάνι (μπας και ξεφουσκώσουμε) όπου και κατευθυνθήκαμε προς το άγαλμα του Ανδρέα Μιαούλη. Στέκει επιβλητικό στην αριστερή πλευρά του λιμανιού ανασύροντας μνήμες του αγωνιστικού παρελθόντος του νησιού ενώ στα δεξιά κι αριστερά του λιμανιού παρατηρήσαμε τα περίφημα κανόνια.

Το κορίτσι ήθελε παγωτό οπότε και δεν της χάλασα το χατήρι! Αράξαμε σε μια καφετέρεια από τις πολυάριθμες κατά μήκος του λιμανιού και απολαύσαμε το παγωτάκι και τον καφέ μας.

Ώρα για αναχώρηση! Συγκεντρωθήκαμε έξω από τα καραβάκια και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Φτάσαμε στο Μετόχι όπου μας περίμενε του πούλμαν μας. Ο δρόμος της επιστροφής γλυκός καθώς οι εικόνες του νησιού ήταν ακόμα χαραγμένες στα μάτια μας. Φτάσαμε στην Αθήνα νωρίς το βράδυ (κατά τις 9 αν θυμάμαι καλά). Οι μπαταρίες μας ήταν φουλ γεμάτες και είχαμε μια αίσθηση γαλήνης! Ότι πρέπει για να συνεχίσουμε στην μουντή καθημερινότητα της πόλης.

Να ευχαριστήσω θερμά το My Road Trip για αυτή τους την μονοήμερη εκδρομή. Ανυπομονώ να σας δώ και σε άλλες εκδρομές και εύχομαι να συνεχίσετε αυτό που κάνετε με τόσο πάθος, επαγγελματισμό και αγάπη!

Ευχαριστούμε και εμείς με την σειρά μας τον εκδρομέα μας για τα καλά του λόγια! Ευχόμαστε να σας ξαναδούμε και να συνεχίσετε να ζείτε όμορφες στιγμές και να είστε γεμάτοι με θετική ενέργεια!

Μπορείτε να ενημερώνεστε για τις μονοήμερες εκδρομές του ταξιδιωτικού γραφείου My Road Trip εδώ